Харківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 168
Харківської міської ради Харківської області
61143, м. Харків,
Орджонікідзевський район, вул. Велика Кільцева, 12, тел. 396-16-57
Дивитись школу на карті більшого розміру
Головна мета закладу: створити єдиний здоров’я формуючий простір школи для забезпечення активного формування, збереження й зміцнення фізичного, психічного, соціального і морального здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Головним завданням закладу є створення умов для самореалізації особистостей, виховання справжнього громадянина України. Робота закладу спрямована на впровадження інновації як засобів механізмів розвитку освітніх систем: управлінських, методичних, навчально-виховних; соціалізацію учнівської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти.
Школа функціонує в 5-денному режимі. Заняття розпочинаються о.8.00.
До структури навчального закладу входять класи з суспільно-гуманітарним напрямом навчання (історичний профіль, економічний профіль).
Мова навчання: українська. Іноземні мови: англійська (з 2009-2010 навчального року планується ввести вивчення французької мови).
Кількість педагогічних працівників: 49
У закладі працюють 46 вчителів, які мають:
нагороди «Відмінник освіти України» - 8 учителів,
грамоти Міністерства освіти і науки України - 6;
педагогічні звання: «Учитель-методист» - 6
«Старший учитель» - 6
кваліфікаційну категорію:
«Спеціаліст вищої категорії» – 14
«Спеціаліст першої категорії» – 17
«Спеціаліст другої категорії» – 7
«Спеціаліст» – 8
Результатом невтомної творчої праці педколективу є 6 місце у рейтингу шкіл району щодо участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у цьому навчальному році. Але ми пишаємося цим, оскільки це І місце серед загальноосвітніх закладів. А за час існування школи випущено 32 золотих і 21 срібних медалістів, які є гордістю нашої школи і стали справжніми фахівцями. В початковій школі з 2000-2001 начального року введено інтегрований курс “Довкілля”, який спрямований на формування екологічної культури школярів, розвиток індивідуальних здібностей учнів. Методи навчання довкілля – це методи інтерактивного навчання, які вимагають успішного спілкування, активного слухання, висловлювання власної думки, розуміння інших, а також уміння ставити запитання і відповідати на них. З 2007 року початкова школа впроваджує нову освітню технологію «Росток».
В школі існує дитяча організація “Райдуга”, яка об’єднує дітей віком від 8 до 17 років на основі добровільності та спільності інтересів. Дитяча організація працює за 7 напрямками: навчально-пізнавальний, художньо-естетичний, правознавчий, краєзнавчий, оздоровчий, екологічний та соціального захисту та допомоги.

Особливістю роботи закладу є наявність належної спортивної матеріально-технічної бази:
- спортивні зали (великий, малий, сухого плавання),
- зал тренажерів,
- спортивний майданчик,
- медичні кабінети,
- стоматологічний кабінет,
- плавальні басейни,
які забезпечують створення умов для зміцнення та збереження здоров’я дітей і працівників школи.
Школа – є базовою для роботи з учителями фізичної культури, які проходять перепідготовку в Харківському обласному науково-методичному інституті безперервної освіти.
З 2002 року школа увійшла у мережу шкіл “Сприяння здоров’я” і розробила свою систему роботи з питань формування і збереження здоров’я школярів. Цьому сприяють уроки: фізичної культури, основ медико0санітарної підготовки, ОБЖ, хімії, біології, довкілля. А також позакласні заняття з плавання, лікувально-оздоровчої фізкультури, художньої гімнастики, аеробіки, волейболу, баскетболу, тхеквон-до.
На базі школи працює хореографічний гурток «Наталі».
Шкільний етнографічний музей створено з допомогою вчителів, учнів школи та їхніх батьків. Експонати музею – це вироби майстрів Слобожанщини, предмети побуту, домашнього вжитку.
Підготовка експозицій музею допомагає привернути увагу учнів до вивчення минулого нашого краю і всієї України взагалі; сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, вихованню національної свідомості, зміцненню родинних зв’язків, єдності поколінь, допомагає розвитку родинного виховання як однієї з основ навчально-виховного процесу.
Під час роботи учнів у музеї відбувається процес їхньої соціалізації, так необхідної для вступу в самостійне життя: формуються такі ключові компетентності, як соціальна, полікультурна, інформаційна, активізується продуктивна творча діяльність учнів і батьків.


Музей зареєстровано в 2001 році, в рік 10-річчя нашої школи.